Vývojáři Microsoft Flight Simulátoru (MSFS) v rámci přípravy na uvedení vrtulníků do simulátoru (plánováno na letošní rok 2022) představili novou technologii pro simulaci rychle se pohybujících nosných ploch, což zpětně vede i ke kvalitní simulaci standardních vrtulí (torque, P-factor, prop wash, feathering…). A v důsledku se tak doufejme dočkáme i lepší simulace pojíždění po zemi pro taildraggery (letouny s ostruhovým kolečkem) a korektního chování těchto strojů při vzletu a přistání.
Představení nově zaváděné technologie si můžete poslechnout na Twitchi v tomto Q&A videu od cca 28. minuty: [OFFICIAL] Live Dev Q&A – Twitch
![](http://www.warbirds-blog.cz/wp-content/uploads/2022/01/MSFSprop01-1024x577.jpg)
![](http://www.warbirds-blog.cz/wp-content/uploads/2022/01/MSFSprop02-1024x575.jpg)
![](http://www.warbirds-blog.cz/wp-content/uploads/2022/01/MSFSprop03-1024x568.jpg)
Be First to Comment